onsdag 18 januari 2012

2011 årets-

Min årets- lista (lite sent):

Årets spelare öppen: Ali Abdi. Jätte talang och spelar med enorm glädje!
Årets spelare junior: Tobias Svensson. 2 SM guld. Och seger i Elitserien öppen!
Årets spelare veteran: Inger Löfgren. Hon bara vinner och vinner..
Årets spelare dam: Matilda Boström skjuter som häst ända fram till VM..
Årets klubb: Coccinelle PC. Raka vägen genom seriesystemet.
Årets bästa tävling inomhus: EM i Göteborg.
Årets bästa tävling utomhus: Strandcupen i Varberg.
Årets läger: Coccinelle camp.
Årets Carreau: Dylan Rochers första 5 skott i EM skytte finalen!
Årets lägg: Kan vara mitt lägg som ska valla via ett brunnslock i Travemünde.
Årets debutant: Robert Beijmo under EM i Göteborg.
Årets "det var på tiden": Jag och Jessica vinner DM dubbeln.
Årets besvikelse: Vår (Sverige 2) placering i EM.
Årets "de visste vi innan": Coccinelle PC vinner Svenska cupen dam.
Årets nyhet: Bengt Månsson gör comeback!
Årets tråkiga nyhet: Bouletouren ställs in 2012.
Årets flopp: Team VMS. Inte en Nationell seger!
Årets klot: MS STRA..
Årets upplevelse: Jobbet inför EM i EM-gruppen.
Årets upplevelse 2: Norwegian Masters of Petanque. Härlig tävling i Norge.
Årets seger: Bouletours finalen i Göteborg.
Årets ”vi klarade det”: Coccinelle vann Elitserien!
Årets försvarade titel 1: Rickard Nilsson vinner SM singeln igen! 3 raka guldet!
Årets försvarade titel 2: Jag och Jessica vinner DM mixeden, igen!
Årets försvarade titel 3: Jag, Jessica och Rickard vinner DM trippen, igen!
Årets katastrof 1: Jag och Jessica missade att försvara vårt SM guld i mixed.
Årets katastrof 2: Efter två raka segrar i SWIO slutade vi som 9:a i år.
Årets ”det kan bara bli bättre nu”: Deltagarantalet vid "vanliga" tävlingar.


- Posted by Pimmen using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar