tisdag 17 januari 2012

Extra träning inför Dubletten


Idag hade jag, Jessica, Andy Strandberg och Anders Rubin extra träning i Bouletoftahallen i Malmö. Det behöver vi. I alla fall jag!! Jag är riktigt under isen! Men det är okej. Har haft en jämn form hela säsongen och nu är det en månad kvar till Svenska cupen kvalet. Så de känns bra ändå. Problemet är att det är tävling i helgen! Och även om jag inte är i form, hatar jag att förlora!
Så extra träningen är nödvändig och kommer nog bli av även i morgon. Sen har vi vår vanliga träning på onsdag. Kommer man hitta lite mer rätt till helgen efter detta då? Ja, de vet nog bara gudarna just nu. Men jag hoppas vara i lite bättre form då. Just för att spelglädjen skall komma till sitt rätta! Sen blir de ett par fler inomhus tävlingar i vinter. Just för att hitta rätt igen. Det behövs. Kommer säkerligen inte lägga så stor vikt vid dom. Men man behöver tävla för att hitta tillbaka. På träning är det en helt annan sak än på tävling. På träning kan man göra vad som helst. Men det är i tävling det gäller!

CPC lag till Dubletten i helgen:
Tobias Svensson, Simon Åkesson
Thor Andreas Hjelm, Christopher Andersson
Anders Rubin, Bengt Månsson
Marcus Jönsson, Kent Jönsson
Kjerstin Andersson, Jessica Johansson
Clas Janson, Carina Janson
Andreas Strandberg, Joachim Andersson
Thomas Johansson
, Lars "Hulken" Svensson

Och fler i klubben är intresserade av att spela. Det är härligt att representera denna klubben! :-)


- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar